Mūsų laikais socialinė žiniasklaida yra neatsiejama jaunų žmonių gyvenimo dalis. Jiems taip pat labai dažnai yra pagrindinis informacijos šaltinis. Remiantis medžiaga, kuria skaitys ir peržiūrės socialinėse žiniasklaidos priemonėse, formuos savo nuomones ir požiūrį. Todėl svarbu kiekvienai organizacijai, kuri dirba jaunimo srityje, pasinaudoti šia milžiniška proga, kuria jauni žmonės pasiekia vykdant veiklą socialinėje žiniasklaidoje. Siekiant kuo plačiau panaudoti socialinę žiniasklaidą jaunimo darbo srityje, reikalingos konkrečios žinios ir įgūdžiai. Intuityvios veiklos, kurios nėra kruopščiai suplanuotos, gali būti ne tokios efektyvios, kaip mes norėtume. Jaunimo įtraukimas socialine žiniasklaida yra sudėtingas procesas. Yra daugybė faktų ir niuansų, į kuriuos reikia atsižvelgti. Kai kurie iš jų yra pagrįsti naudingais tyrimais ir statistika (pvz.: faktai, kad geriausias laikas paskelbti vaizdo įrašų turinį “Facebook” yra vakaras, Twitterio įrašai su grotažymėmis gauna du kartus daugiau peržiūrų, Twitterio įrašai su nuorodomis turi 86% didesnę tikimybę, kad bus pasidalinti). Kiti – tai mūsų jaunų darbuotojų ir mūsų organizacijų patirtis, kurią mes norėtume aptarti ir dalytis. Mes visi turime sėkmių ir patirčių, įgytų vykdant tam tikras klaidas. Mūsų organizacijose itin svarbu aktyviai įsitraukti į mūsų vietines bendruomenes “offline” veiklas. Tačiau mes taip pat norėtume labiau įsitraukti į internetinę sritį, siekdami pasinaudoti socialinės žiniasklaidos galimybėmis ir galimybėmis pasiekti jaunus žmones, keisti jų elgesį ir požiūrį, taip pat įtraukti juos į vietos bendruomenėse svarbius klausimus.
Prašome susisiekti su mumis, jei turite kokių nors klausimų, susijusių su projektu projects@inovacijubiuras.lt